tab

 photo Tab.jpg  photo TAB2.jpg  photo TAB3-1.jpg  photo doa.jpg

16 Januari 2012

Hadiah oh..hadiah...




Entry kali ni tentang hadiah percuma...korang suka tak bila dapat hadiah..? mesti suka kan..hanya orang yang kurang waras je tak suka bila dapat hadiah.. ☺ Al-kisahnya bebaru ni henpon lama aku buat hal...maklumlah henpon otai, kebetulan abang ipar aku ada balik kampung yakni umah aku untuk melawat isteri dia iaitu kakak haku, satu hari tu dia ternampak henpon lama aku tu atas meja, dia tanya.. ''nana, henpon nana tu tak boleh guna dah ka..?'' aku pun cakap la..memang tak boleh guna keypadnya, kalau nak guna gak kena bukak pasang bateri henpon tuh..pastu dia kata ''kesiannyaaaaaaaa''

Selang beberapa hari kemudian, bila aku balik dari kerja malam tu, dapat la hadiah sebijik fon yang tak aku sangka²...rasa macam nak nangis pon ada..☻ terharu bebbb...paling best pasal henpon tu sebab henpon tu berwarna PINK...di ulangi.. PINK ...suka betul aku sebut perkataan ni banyak kali.. hahahahahahhh..☺

Hensem tak henpon nih..? PINK itu menawan... 


Tu jela ceritanya..tak larat aku nak taip dah...terima kasih buat abang ipar n kakak tersayang....lenkali boleh usyar lagi..buekkkk... ☺







1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...