tab

 photo Tab.jpg  photo TAB2.jpg  photo TAB3-1.jpg  photo doa.jpg

04 April 2012

Jom Menang Baucer Buku RM 1000 !!!

Assalammua'laikum.... :)



Entri hari ni berkaitan BUKU. Pada 27 April hingga 6 Mei nanti bertempat di dewan Tun Hussien Onn PWTC akan diadakan PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2012. Anda dijemput beramai-ramai untuk memeriahkan pesta buku ini, PTS pun terlibat sama, kepada sesiapa yang tak tahu apa itu PTS...sila rajin-rajinkan tangan anda KLIK SINI.

Yang menariknya pasal pesta buku yang bakal berlangsung ni, sepanjang beberapa minggu sebelum pesta ini berlangsung, pihak PTS  menganjurkan pertandingan ''HEBAH DAN MENANG''. Jumlah hadiah berbentuk baucer buku yang diberikan pada bakal pemenang memang lumayan, ada hadiah mingguan lagi. Kepada sesiapa yang berminat nak tahu lebih lanjut pasal hadiah baucer tersebut, tekan-tekan je banyak kali ayat sebelah tu... -----> MENANG RM 1000 weiiii...JOM KLIK SINI...!!! 

Aku memang suka membaca..malangnya K.L tu jauhla pulak..tapi tak pe, kalau ade rezeki sampai kot kat sana...anyway, kalau korang berminat ngan contest dari pihak PTS tu, cecepat la join ye MENANG RM 1000 !!!

Akhir kata selamat berpesta buku ye...olaaaa...adios... ☺


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...